הגדלת מחזור מכירות

הגדלת מחזור מכירות

הגדלת מחזור מכירות נחשבת לאחת המלאכות המאתגרות ביותר בעסק, אנו מניחים שיצא לכם לשאול את עצמכם לא מעט פעמים איך אתם יכולים להגדיל את מחזור המכירות בעסק ואילו תהליכים אתם תצטרכו לבצע על מנת לגרום לכל אלו לקרות. לא מעט בעלי עסקים מעט סקפטים בכל הקשור להגדלת מחזור מכירות ולא מאמינים שיצליחו לפרוץ את תקרות הזכוכית של עצמם. הרשו לנו לנפץ לכם את המיתוס – אתם יכולים להגדיל את מחזור המכירות ולנפץ חודש אחרי חודש את מחזור המכירות שלכם, כל מה שאתם צריכים הוא ליווי נכון ומקצועי. מרכז זיו פה על מנת לענות לכם על כל השאלות.

מה זה מחזור מכירות?

מחזור מכירות הוא הלכה למעשה כמות המכירות אותו העסק שלכם עשה והביא באמצעות שימוש בערוצים השונים בהם הוא עובד – רשתות חברתיות, טלמרקטינג, אנשי מכירות דלת אל דלת, אתרי אינטרנט, שותפים עסקיים ושלל פלטפורמות ודרכים אחרים בהם אתם עובדים על מנת למכור את השירותים שלהם. הגדלת מחזור מכירות היא פעילות בה אנו מנסים להבין מה לא עובד ו/או אפשר לייעל על מנת לתת מענה יעיל יותר ולהעלות את אחוזי המכירות בכל הערוצים השונים.

איך לחשב מחזור מכירות?

כאשר אנו נרצה לחשב מחזור מכירות אנו נרצה לדעת מה הוא הרווח הסופי שלנו, אותו נראה לעשות.
אם נפשט את זה אנו נבין שכמות המכירות והיקפי ההכנסה הם לא אלו שמשנים אלא מה שנשאר לנו בסוף בניכוי כל ההוצאות והמיסים בסוף החודש ו/או השנה. מדובר בתמונה כוללת אשר תעזור לנו להבין כמה אנחנו רחוקים מן היעד המכירתי האמיתי שלנו. ישנם 3 דרכים למדוד את רווחיות העסק שלנו – רווח נקי, רווח גולמי ורווח תפעולי.

  • רווח גולמי – רווח גולמי הלכה למעשה מדבר על הייצור הישירות למוצרים והשרותים שלנו, בהנחה ויש לנו רווח גולמי נמוך סביר להניח שעלויות הייצור שלנו גבוהות במיוחד או לחילופין התמחור אותו אנו גובים הוא נמוך מן המקובל. ישנם לא מעט דרכים לפעול על מנת להעלות את הרווח הגולמי.
  • רווח תפעולי – רווח תפעולי אחראי על ההוצאות השונות לתפעול העסק – אלו יכולים להיות תקציבי שיווק, משכורות, שכירויות, תשתיות לצד נותני שירות שונים.
  • רווח נקי – רווח נקי הוא למעשה הרווח הסופי שלנו לאחר שאנחנו מחשבים את כל ההוצאות השונות של העסק שלנו לרבות מיסים, משכורות, קניות והוצאות מגוונות.
    המטרה המרכזית היא לשמור על רווח נקי גבוה ולמשוך לך ולבעלים מקסימום כסף.
    בהנחה והרווח הנקי הינו קטן ו/או לא קיים סימן שיש מקום לייעל את מערך המכירות ואף לבדוק לעומק את התהליכים העסקיים השונים יחד עם חברה המתמחה בתחום.

הגדלת מחזור מכירות

מה הן השיטות העיקריות להגדלת המכירות בעסק?

בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב אין "שיטות עיקריות" לשם הגדלת המכירות בעסק, כאשר אנחנו ניגשים לאפיין עסק בפעם הראשונה ואת מערך המכירות שלנו אנו מדברים על עולם שלם ומותאם אישית בהתאם לצרכי העסק. הגדלת מחזור מכירות היא מלאכה אשר מתפרסת על זמן וצריכה להיעשות יחד עם ייעוץ מקצוע וליווי בו בוחנים את כל ערוצי המכירות השונים ועושים השוואה על גבי ציר זמן לאורך תקופה. השיטה להגדלת המכירות בעסק תקבע בהתאמה אישית ובהתאם לצרכי הלקוח – כך שאין "שיטה עיקרית", יש שיטה "מותאמת אישית".

כיצד מתבצע תהליך הגדלת מחזור המכירות?

תהליך הגדלת מחזור מכירות הינו אחד התהליכים החשובים ביותר בכל עסק, למעשה כמו שכבר ציינו בעבר כל עסק מגדיל את מחזור המכירות שלו בצורה שונה. יחד עם זאת נקודת הפתיחה היא זהה בכל הסיטואציות, ראשית עלינו להבין מה היא הנקודה בה אנו נמצאים (נקודת המוצא) ולאן אנו שואפים להגיע בסוף התהליך – נקודת יעד. אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר להגדיל את מחזור המכירות הוא להגדיר יעד ריאלי וברור ולפעול לשם השגתו. במהלך תהליך הגדלת מחזור המכירות מתבצעים מספר דברים:

  • בניית תכנית עסקית – אנשי המקצוע של מרכז זיו בונים עבורכם תכנית עסקית מסודרת ומפורטת אשר תבנה בהתאמה אישית לאחר היכרות מלאה איתכם, עם היעדים שלכם ועם המוצר שלכם ובייחוד עם ממנפים העיקריים שלכם למכירות ורווח.
  • ליווי יום יומי לצד בחינה של שגרת העבודה – אם אתם מרגישים שאתם עדיין לא נמצאים במקום שאתם רוצים להיות בו כנראה יש לכך סיבה, לא מעט פעמים הסיבה טמונה בשגרת העבודה – בדרך שאתם ניגשים אל דברים, התמריצים אותם אתם נותנים לעובדים, יעדים ולפעמים גם תדרוך מכירתי לא נכון של עובדי החברה. בחינה יום-יומית תעזור להתייעלות חודשית ובסוף גם שנתית.
  • לרתום את העובדים אליכם – בסופו של יום העובדים שלכם הם חלק בלתי נפרד מן העסק, עובד שלא רתום לא עסק הוא עובד שלא נותן את ה – 100%. במסגרת פעילות הגדלת מחזור המכירות שלכם אנו נפעל על מנת להפוך את העובדים לרתומים הרבה יותר.
  • ניתוח של כל המאפיינים – לאחר שנבנתה תכנית עסקית ראשונית, בוצע ליווי יום-יומי ורתמנו את העובדים אליכם אנו ננתח את כל המאפיינים יחד איתכם ונפעל ללא לאות על מנת ליישם את כל המידע אותו צברנו לשם הגדלת מחזור המכירות בצורה משמעותית.

לאיזה עסקים מומלץ לקבל ייעוץ להגדלת מחזור מכירות?

בעלי עסקים רבים תוהים לאיזה עסקים מומלץ לקבל ייעוץ להגדלת מחזור מכירות, אם אתם שואלים אותנו אנו מאמינים כי כל עסק צריך לקבל ייעוץ והכוונה נכונה בכל הקשור להגדלת מחזור המכירות. אין זה משנה אם מדובר בעסק בתחילת דרכו, עסק שמרגיש שהוא לא מצליח לפרוץ את תקרות הזכוכית או עסק שנמצא בגדילה מתמדת – כל אחד מן העסקים הללו יכול ליהנות מן היתרונות הרבים של ייעוץ להגדלת מחזור מכירות ויכול לשדרג את העסק שלו אלפי מונים.

מה חשוב לדעת לפני בחירת יעוץ להגדלת מחזור המכירות?

אנשים רבים נוטים לחשוב כי ייעוץ להגדלת מחזור המכירות הוא בונוס ותו לא, אך אנחנו מאמינים כי מדובר במוצר צריכה בסיסי לכל דבר ועניין אשר יש ביכולתו להצעיד את העסק שלכם אלפי מונים קדימה. כאשר אנחנו בוחרים ייעוץ להגדלת מחזור המכירות מוטב שנעבוד עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר ליוותה במהלך השנים מספר רב של חברות, ארגונים ועסקים בגדלים שונים כל הדרך אל ההצלחה.

למה מומלץ לבחור במרכז זיו?

מרכז זיו נחשב לבחירתם הטבעית של אלפי עסקים בישראל ויש לכך לא מעט סיבות, המרכז מתמחה בפתרונות ליווי וייעוץ עסקי לעסקים ומעמיד לרשותכם צוות של מומחים העומדים בגב שלך ונמצאים לשירותך. מרכז זיו הוקם מתוך שליחות ללוות אנשים, לעזור להם להעיז, לגדול, להיות מאושרים ולשפר את איכות החיים שלהם פלאים. במרוצת השנים המרכז ליווה מאות עסקים שונים כל הדרך אל ההצלחה.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו – מחכים לכם, מרכז זיו.

דילוג לתוכן